Elstartoltam

Elindultam ismét!

Hiszek abban, hogy az embereknek szükségük van ébresztőre. Elég csak magunkba nézni, hagyni, hogy lelkünk és elménk jelezzék mire van szükségünk. Közeleg az év vége. Fáradtak vagyunk, ugyanakkor készülünk az év egyik legszebb ünnepére. Sokan nem azokkal tudják ünnepelni akikkel szeretnék, különböző okok miatt. Ezek és persze az ünnepre való készülődés, rohanás,összegzés, idő hiány miatt a feszültség nagy(obb) ilyenkor.

Ekkor még fontosabb, hogy figyeljünk magunkra. Vegyünk igénybe segítséget. Olyan segítőt, aki pont azzal tud hozzájárulni a megoldáshoz, hogy kívülről lát minket, és reálisan, együttérzéssel kísér, támogat minket. A segítőt a (coaching) módszer használata teszi hitelessé, hiszen ez nem egy hókuszpókusz, hanem jól nyomon követhető, mert az ügyfél határozza meg a menetét a beszélgetésnek, az ő erőforrásait keresi meg a Coach segítségével, azzal a személlyel, szakemberrel, akinek igazolt végzettsége van arról, hogy a módszert megtanulta, alkalmazását gyakorolta. Az ügyfél tapasztalatát figyelembe véve haladnak közösen az ügyfél céljának elérése érdekében.

Saját tapasztalatom, hogy nagyon jó Coach segítségét igénybe venni. Én a kitűzött céljaikat értem el a közös munkánk során. Ilyen volt a 28 kg-os fogyásom. De említhetem szüleiktől való elszakadásomat, mellyel felnőtté váltam. Bizonytalanságomat felváltottam egy előremutató magabiztosságra, mellyel a kihívásokat eredményesen és hittel veszem.

Az első lépés az, hogy feltérképezem, mire is lenne szükségem? Igényemet felismerem, és elfogadom, hogy vannak! Igényem a szeretetre, elfogadásra, a sikerekre, társaságra, kapcsolatokra, élményekre és arra, hogy fontos vagyok magamnak. Ha én rendben vagyok, akkor ez hat a körülöttem lévőkre is.

Kívánok erőt, kíváncsiságot, hitet abban, hogy megérdemled a JÓ(L)étet szellemileg, testileg lelkileg! Ezért bíztatlak, bátran keress, segítek! Itt az idő, a TE időd! Töltsük el együtt! Ismerd meg a módszert,  használd a tudásomat, élvezd az eredményt!

Az első alkalom ingyenes. A többi értékét együtt határozzuk meg. Visszafizetési garanciát, kedvezményeket vehetsz igénybe. Ajándékokkal, meglepetésekkel kedveskedek ügyfeleimnek.

Hozzászólás